Khamis, 6 Ogos 2009

PerKOngS!an RaSA..:-)

Hari yang indah.. alhamdulillah..
Hari2 yang berlalu.. harap datang mematangkan lagi fikiran n hatiku..
aku percaya.. n aku berharap sgt.. moga hari ini lebih baik dari semalam.. lebih indah n memberikan makna yang cukup bermanfaat wat diriku..
Entah nape kesunyian yang pernah aku rasai di suatu sudut di pinggir hati ini kian hari semakin mengecil.. semakin dikaburi.. n ruang2 itu semakin diisi oleh kegembiraan..Alhamdulillah..

Ya Allah..aku redha ngan setiap yang telah Kau utuskan wat diriku.. aku bersyukur..
Kadangkala kesunyian mengajar kita lebih lagi tentang kehidupan.. tentang insan2 di sekeliling kita.. yang menyayangi.. yang merindui.. yang mengasihi..
tapi.. lumrah kan.. kita lupa siapa di hadapan kita.. hinggakn kita alpa.. biarkan ia menjauh.. n kita hanya sedar tatkala ia benar2 menjauh.. perlahan2 menghilang n meninggalkan kita..sukar utk dikejar lg..

Kita tegar membiarkan ia menanti.. tapi percayalah.. KESABARAN setiap manusia ada batasannya..
Andai ini pernah terjadi pada anda.. fikir2kan lah.. tak semestinya individu yang menonjolkan sifat terlalu mengambil berat terhadap diri kita adalah insan yg benar2 menyayangi, mengasihi.. jangan TERLEKA n jangan MUDAH TERPEDAYA oleh janji n kata2 manis mereka.. PERCAYALAH.. itu hanya permainan di bibirnya sahaja.. kerana kata2 yang dilafazkan sewenang2 nya adalah bukti bahawa CINTA itu semudah LAFAZ n tidak mustahil HATI n PERASAAN anda akan TERLUKA.. Sekadar perkongsian atas nama kasih sesama insan.. Salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan